Mobil teknolojinin hayatımıza girmesiyle beraber reklamcılık sektörü basılı medyadan sosyal medyaya taşındı. Net rakamlar her gün değişiklik gösterse de bu değişiklik devamlı olarak sosyal medya lehine artış göstermektedir. Bir gazeteye veya dergiye verilen reklamlardan alınan geri dönüş oranı ve süresi, sosyal medyada yapılan bir reklama oranlar çok daha düşük kalmaktadır.
Günümüzde geçmişi büyük olan tüm firmalar dahil olmak üzere tüm firmalar kendilerine potansiyel pazar olarak sosyal medya mecralarını görmektedir. Bunun sebebi belirttiğimiz gibi hem dönüş oranları hem de interaktif bir etkileşim sağlaması hem de eş bütçeyle daha fazla kişiye erişebilmektir.
Sosyal medya hesaplarına danışmanlık vermek sadece görsel destek değildir; beğeni sayılarından erişim oranlarına, gelen yorumların firma ile iletişiminden özel günlerin kullanıcılara yansıtılmasına kadar bir çok detay ve çalışma gerektirmektedir.
Yeni çıkan bir ürününüzü ya da kampanyalarınızı çok daha hızlı ve etkin bir şekilde müşterilerinize ulaştırmak için sosyal medya kanallarınızın kesinlikle aktif olması gerekmektedir. Artık zamanın her olgudan daha değerli olduğu dönemlerdeyiz, çabuk etkileşip aynı şekilde çabuk unutuyoruz. Bu nedenle sosyal medya reklam politikası bizleri dönemsel ve gündelik reklam seçenekleriyle doyurabiliyor.
Bir televizyon veya basılı reklamlarda hedef kitleniz medyanın size sunabildiğiyle sınırlıyken bu durum sosyal medyada tamamen sizi özgür kılabiliyor. Örnek vermek gerekirse kampanya yaptığınız "traş bıçağı" ürününü, sadece erkeklere değil; daha önceden traş bıçağı almış ve sık traş olan seçtiğiniz demografilere uygun kişilere sunmaktadır. Yani ürünü sadece alıcısı olabilecek kişilere sunmakta ve dönüş yüzdesini yüksek tutmaktadır.
Manavgat bölgesinde faaliyet gösteren firmamız, onlarca markanın sosyal medya danışmanlığını yapmaktadır.
- Görsel Tasarım DesteğiSosyal medya hesaplarında paylaşılan tasarımlar, grafik tasarım ekibimiz tarafından firmadan gelen bilgiler doğrultusunda hazırlanmaktadır.
- İstatistik ve RaporlamaMarkanın sosyal medya hesaplarında dönemsel olarak istatistikler almakta ve etkileşim durumlarına göre hedef kitle ve içerik revizeleri yapmaktayız.
Sosyal medya hizmeti neleri kapsamaktadır?
- Başta Facebook, Twitter ve Instagram olmak üzere hedef platformlara göre hesap planlaması yapıyoruz.
- Sosyal medya hesaplarının kurumsal kimliğe uygun şekilde tasarlanması, görsel ve içerik düzeni ayarlarması ile resmi verilerin doğru ve güncel şekilde aktarılmasını sağlıyoruz.
- Sponsporlu gönderi planlaması, reklam içeriklerinin ve hedef kitlelerin oluşturulması, takipçi ya da beğeni sayısının olması gereken noktalara çıkartılması konularında hizmet veriyoruz.
- Sektörel ve genel olmak üzere özel günlere ait grafik çalışmaları hazırlıyoruz.
- Firmanın alanına uygun olacak şekilde kampanya, bildiri, proje, ürün, vb. gibi grafik çalışmaları yaparak sosyal medyanın etkin ve güncel tutulmasını sağlıyoruz.
- “Planlamalı büyüme” tekniğimiz ile markayı hedeflenen noktaya taşıyoruz.